LÄNGTAR!!
DATUM: 2014-03-03 | TID: 18:37:14 | KATEGORI: Allmänt

 
Det enda som driver mig frammåt för tillfället är min längtan efter sommaren då jag ska på språkresa till England!
Jag ska nämligen på konfirmations-språkresa i nästan 4 veckor!
Jag åker med STS och jag ska till den fina staden Torquay! <3
Jag bokade resan redan i augusti men det är först nu som det börjar kännas på riktigt!
Nu ska jag snart på mitt första möte med prästen och de jag ska resa med och jag har läst massor om vad vi kommer hålla på med under resan!
Igår läste jag dessutom en blogg som handlade om en tjejs språkresa till just Torquay.
Det gjorde mig deinitvit inte mindre taggad!
Det ska bli så spännande och jag tvivlar på att jag skulle kunna få en roligare konfirmationsupplevelse... ;)
 
 
Bilder: Google (och photo booth)
Redigering: Jag, hehe...
 

♥ SKRIVET AV Malin

Wiih!
Så spännande! Det kommer verkligen att bli en upplevelse för livet! <3

Svar: Aa, verkligen!! :D <3
MatildaMaräng

DATUM: 2014-03-04 | TID: 12:05:54



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?