Höstlov = Bokälskarens lov
DATUM: 2014-10-25 | TID: 22:31:14 | KATEGORI: Allmänt

 
Har haft en grym lördag!
Började med tidig lunch i Lund med mamma och min blivande sambo (pensionerad kvinna som jag nog kommer bo hos under gymnasietiden) + hennes dotter (min barnvakt från när jag var liten). ;D
Det var trevligt och vi åt mycket god mat och fika. 
Sen åkte vi en sväng inom Nova där jag köpte en assnygg tröja på indiska och sedan några böcker...
När är inte rätta tiden att köpa bra böcker om inte inför ett regnruskigt och inomhusmysande höstlov?
 
 
Boken om verb fick jag av lunchdejten som försenad konfapresent. 
 
Imorgon ska jag praoa min sista dag på restaurang Carl Fredrik så det blir väl kul.
Jobbigt men kul.
Och på måndag drar jag till JESSICA!! <3 

Nu är jag trött, GODNATT!
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?