Prao i restaurangbranschen...
DATUM: 2014-10-22 | TID: 22:15:39 | KATEGORI: Allmänt

 
Praoveckan är igång och jag är svintrött.
Var dessutom ledig i måndags och jobbade endast 2 timmar igår men jag är verkligen trött.
Idag jobbade jag från tre till nio.
Gjort jordärtskockssoppa, stekt mängder av bacon, sprungit ärenden i köket, serverat och såklart diskat. Mycket.
Jag har ont i fötter och händer och stank matos. Några små brännmärken från fettstänk känner jag också av. 
Restaurangbranschen är nog inget för mig men det är endå kul att testa, absolut! ;D
Nu har jag duschat av mig matlukten och ska sova djupt har jag tänkt!
Hoppas ni har en bra vecka hittils för det har jag!
 
Såhär trött är jag nu. 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?