Don't stop never give up, hold your head hight and reach the top
DATUM: 2015-10-19 | TID: 16:34:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Gymnasiet är tufft.
Jag trivs jättebra här i Lund med boende, skola och vänner men det har varit för mycket på en gång.
De senaste veckorna har jag varit enormt stressad så jag har inte riktigt varit mig själv.
Men jag börjar må bättre nu och planerar att vila ut ordentligt på höstlovet.
Bara en vecka kvar nu! Sen har vi gått halva terminen (!!)
Nu när träden börjar få sina vackra höstfärger drog jag äntligen fram kameran igen.
Så himla sugen på att ta tag i fotograferingen lite mer.
 
 
 
 
 
Fotograf: jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
Don't stop, never give up
Hold your head high and reach the top
Let the world see what you have got
Bring it all back to you
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?