En intressant dag
DATUM: 2016-04-12 | TID: 20:51:00 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Idag har vi upplevt klassens första äkta drama. Spännande.
Tänker inte gå in på detaljer men ville bara poängtera hur fantastiskt det är att vi inte har hamnat i den här situationen förrän nu med tanke på hur olika alla individer i min klass är. Vi är väldigt blandade personligheter med starka åsikter åt alla möjliga håll. Jag har hört om klasser som började bråka redan efter nån månad in på första terminen och vi klarade oss nästan igenom hela första året! Jag måste säga att jag är imponerad.
Men idag brast det i alla fall för några i klassen. Man skulle nog kunna säga att det var droppen som fick bägaren att rinna över. Mycket intressant men oerhört plågsamt att bevittna. Haha!
Förhoppningsvis kommer detta binda oss samman snarare än tära på vårt förhållande i klassen. Det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv. 
Dramat utspelade sig på sista lektionen och imorgon är vi lediga så vi får se hur stämningen är på torsdag. Antingen har det runnit ut i sanden eller så har det byggts upp till något ännu större. 
Ska bli intressant. For the record är jag inte alls mycket för drama och jag hoppas att allt löser sig. Kommer nog att lägga ut ett liknande inlägg inom snar framtid där jag pratar lite om konflikträdsla. Se denna text som en inledning till kommande inlägg.
Kram
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?