2016
DATUM: 2016-01-04 | TID: 14:27:19 | KATEGORI: Allmänt

 
GOTT NYTT ÅR!!
Nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus. 
Det var inte tänkt att jag skulle komma av mig med bloggandet men så blev det och det var ganska skönt att slippa bry sig om den på ett tag. 
Men jag saknar bloggandet så jag passar på att göra ett nyårslöfte om att försöka blogga mer!
Andra nyårslöften är att börja gymma (klyschigt jag vet) och satsa på six pack till sommaren. ;P
BEACH 2016 HERE I COME! Säger jag bara.
 
Första terminen på gymnasiet har varit både upp och ner men mest UPP! ;D
Julen firades hemma och nyår firades i Nyköping med Jekkan. <3
Taggad på det nya året!!
 
 
Fotograf: Jessica
Kamera: Jessicas Canon EOS 1100D
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?