Mindblown!
DATUM: 2016-01-23 | TID: 22:46:49 | KATEGORI: Allmänt

 
Alla känner förhoppningsvis till historierna om Sherlock Holmes, den häpnadsväckande detektiven som löser de mest vrickade morden i London.
Sherlock är en karaktär som är tidlös och som aldrig tycks spela ut sin roll.
BBC gjorde för några år sedan en ny, modern tolkning av Sherlock-böckerna och den blev en succé!
Jag har följt serien och den är väldigt imponernande! Minst sagt.
Ikväll såg jag däremot specialavsnittet som det har talats mycket om. 
Folk har tyckt att det var en galen idé att helt plötsligt göra ett fristående avsnitt som utspelar sig på 1800-talet igen. Istället visade det sig vara helt fantastiskt!
En minst sagt vrickad historia som var underhållande rakt igenom. Filmskaparna av den här serien är helt otroligt duktiga på att skapa "mindblowing things" och det här avsnittet var det absolut bästa hittills!
Rent ut sagt en sjukt bra serie som får en att tappa hakan om och om igen. 
Sherlock Holmes har fått en förstaplats på min bästa-serie-lista!
Har jag inte varit tydlig nog: Om ni inte sett serien, SE DEN!!
Puss och kram skum banan
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?