Skrivarglädje
DATUM: 2016-01-19 | TID: 20:55:00 | KATEGORI: Allmänt

Såhär djup känner jag mig nu:
 
Det spritter förvånansvärt mycket i kroppen med tanke på att jag har tillbringat två timmar av min tisdagskväll på en skrivarkurs.
Jag och två klasskompisar anmälde oss till en skrivarkurs för några veckor sedan och idag var första mötet.
Ni som inte förstår glädjen som kommer med skrivande, ni missar något!!
Jag känner mig så kreativ och viljan att skapa har plötsligt blivit så stark!
Det låter kanske väldigt djupt och töntigt men att skriva visar så många sidor hos en själv och det är svårt att hantera alla nya tankar och känslor!
Haha shit vad jag flummar...
Nu ska jag sätta mig ner och lägga lite pussel för att stilla min plötsliga passion! XD
Wish me luck. "Calling, Earth to Matilda."
 
Fotograf: Emilia
Kamera: Min Canon EOS 550D
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?