En bra dag
DATUM: 2016-09-27 | TID: 18:50:09 | KATEGORI: Allmänt

 
Trots att det har varit en nästan helt vanlig tisdag känner jag mig väldigt nöjd.
Lektionerna på tisdagar är roliga, vi slutar relativt tidigt och jag lyckades till och med köpa lite nya saker med Linnéa innan jag drog hem för att plugga.
 
Mina goda vänner Wilma och Christina började för några veckor sedan med att införa veckoböcker. De köpte varsin liten bok och började skriva småsaker i dem. Efter en vecka bytte dem böcker och skriver nu underbart roliga saker till varandra som de får läsa vid nästa bokbyte. 
Linnéa blev helt såld på idén och har tjatat på mig, att hon och jag ska göra samma sak och nu har jag äntligen gett med mig. Däremot har vi bara en veckobok så att man endast måste skriva varannan vecka. Då tappar man inte suget, tänker vi. 
 
Så när sista lektionens tid rann ut, traskade Linnéa och jag till TGR som numera heter "flying tiger copenhagen"... fråga mig inte varför. 
Vi hittade en söt, blå, fakeskinnsbok med blanka sidor som nu Linnéa har beslag på under veckan. Spännande!
På TGR köpte jag även lite nya svarta pennor. Inte bara för att den svarta pennan jag använder för att kladda bohemiska mönster på alla mina anteckningsböcker i skolan har tagit slut... nejnej... även för att jag har börjat med en Bullet Journal. Jag köpte några filtpennor och två pennor vars bläck går att sudda. coolt.
Jag vet att jag inte har berättat om min Bullet Journal så jag gör ett inlägg imorgon där jag berättar lite om det projektet. Jag är mycket för projekt för tillfället... 
Nu ska jag fortsätta plugga och leva livet.
Hastla la vista, baby. (det betyder väl "leva livet"?)
((Annars är det lite pinsamt))
(((Hejdå)))
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?