Julkalendern 2012 - 1/12 - Inget med julen att göra
DATUM: 2012-12-01 | TID: 08:00:00 | KATEGORI: Allmänt

 
 
PREMIÄR FÖR MIN JULKALENDER 2012!!
Dagens ämne är "Inget med julen att göra" och idag så tänkte jag visa lite bilder på hur mitt rum har blivit efter att jag flyttade ur mina gamla rum och fick mammas och pappas gamla.
Jag har ju tänkt visa hur det ser ut ganska länge nu men aldrig kommit till skott.
Så här får ni några bilder på mitt rum:
 
 
 
 
 
 
Inne i min "walk-in-closet".
 
 
Ha en bra första december!
 
Fotograf: Jag
Kamera: Canon EOS 550D
 

 

♥ SKRIVET AV Katsura

Så städat och fint!

Svar: Jag vet! En ovanlig syn! ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2012-12-01 | TID: 21:32:39
BLOGG/HEMSIDA: http://katsura.bloggplatsen.se
♥ SKRIVET AV Malin

Wow! Du har fått upp din cd-spelare!;)

Svar: Jepp! ;) ♥
MatildaMaräng

DATUM: 2012-12-02 | TID: 19:08:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?