Uppdatering av min samling
DATUM: 2016-09-29 | TID: 13:36:00 | KATEGORI: Allmänt

 
2013 gjorde jag ett inlägg där jag visade mina nagellack uppradade i färgordning på väggen.
Jag hade 54 stycken. Många tyckte jag var vansinnig redan då:
 
 
Mitt intresse är fortfarande lika stort, om inte större och i somras rensade jag bland lacken som inte längre fick plats på hyllorna. Jag slängde, gav bort och organiserade om så att lacken nu står i märkesordning. 
Om jag inte har räknat fel så har jag idag 64 lack + några bas- och topplack.
 
 
 
 
Jag är rädd att jag aldrig kommer sluta älska nagellack. Som Maria Montazami utan sitt läppstift, känner jag mig naken utan färg på fingrarna.
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?