Bra start på lovet!
DATUM: 2014-02-15 | TID: 17:58:15 | KATEGORI: Allmänt

 
Äntligen är det efterlängtade sportlovet här!
Min dag har varit jättebra, med andra ord; en bra start på lovet!
Jag började dagen med en lugn morgon och åkte sen med mamma och pappa till stan.
Jag letade efter OPI's nya collektion men den hade inte kommit än.
Frågade om apoteket tog emot praoelever och lämnade mitt namn och nummer till chefen som skulle höra av sig!
Vi tog en fika på espressohouse och jag drack såklart chailatte.
Vilken lyx, två stora chailatte på en och samma vecka! ;)
 
 
När vi kom hem slog jag och pappa oss ner vid tv:n och tittade på djurprogram om maneter och hajar.
Sen bestämde jag mig för att cykla till friskis och svettis för att träna ett dans-pass.
Cyklingen dit var blåsig och kall men dansen var jätterolig!
Man känner sig verkligen fri när man får svänga på höfterna och släppa loss så mycket man bara orkar! ;D
När jag sen cyklade hem hade vinden mojnat, luften var mjukare att andas in, solen tittade fram och det doftade VÅR! <3
 
 
Det var en mycket mysig cykelrunda hem kan jag lova!
Nu ska jag snart äta fläskfilé med familjen och sen ta en kväll framför mellodifestivalen! 
Hoppas er dag har varit lika bra som min!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?