Det blir en blöt Valborg
DATUM: 2015-04-30 | TID: 15:13:40 | KATEGORI: Allmänt

 
Kom hem från skolan för en stund sedan, helt genomsur...
Trots regent så känns det väldigt vårigt i luften och Valborg kan nog bli väldigt mysig ändå!
Julia kommer hit och äter middag, går ner till bålet och sedan blir det tjejkväll.
Låter inte så dumt om man frågar mig. 
Dessutom fick jag reda på att jag kom på tolfte plats i skolans årliga reklamtävling. 
Alla niorna deltar med egenritade reklamaffischer, det är röstning och jag kom 12:a!! Amazing.
Ha en härlig Valborg nu allihopa och välkomna våren med öppna armar. ;D
 
 
 

♥ SKRIVET AV Katsura

Grattis till reklamtävlingsresultatet!

Svar: Tackar😊
MatildaMaräng

DATUM: 2015-05-06 | TID: 16:02:30
BLOGG/HEMSIDA: http://bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?