Jag vill inte!!!
DATUM: 2015-04-12 | TID: 11:42:00 | KATEGORI: Allmänt

 
 
 
NEEEJ!
Nu är jag sjuk igen
Vaknade upp igår med 39.5 graders feber och fruktansvärd halsont.
Jag har dessutom huvudvärk och kan inte prata normalt för det gör så ont i hela ansiktet...
Jag misstänker att det är halsfluss. ;(
Egentligen skulle jag på sweet 16 middag i Malmö igår hos Tove men det fick jag ställa in. Jag som hade längtat enda sen hon bjöd mig för typ två månader sedan.
 
Chili har också blivit dålig. 
Hon betedde sig konstigt i fredags och igår bekräftade veterinären att hon hade någon skada i ryggen.
Så nu är hon drogad på morfin, hon får inte gå på promenader och får bara gå på plan mark.
Så de närmaste tre veckorna kommer vi ha henne inlåst i en bur för att hon inte ska hoppa upp och ner för grejor i huset medan vi inte är hemma...
 
ÅÅÅÅÅÅÅ!
Jag orkar verkligen inte allt detta!
Jag vill inte!
 
 Te med honung hjälper pyttelite mot halsen i alla fall.
 
Kolla vilka coola naglar jag har.

♥ SKRIVET AV milina.blogg.se

Åh :/ Krya på dig!

Svar: Tack! :)
MatildaMaräng

DATUM: 2015-04-13 | TID: 17:28:22
BLOGG/HEMSIDA: http://milina.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?