Andra skolveckan
DATUM: 2015-08-25 | TID: 20:22:14 | KATEGORI: Allmänt

 
Ska försöka bli bättre på uppdatering av bloggen!!
Var hemma i Ängelholm i helgen och det var skönt att vila ut sig.
Igår började vecka nummer två på Katte och nu är det redan tisdag!
Slutade tio i två, min tidigaste dag, då jag gick hem fikade med AK (som jag bor hos) och stack sen ut på en löprunda. Sprang en vända i stadsparken och det blev nästan exakt 4 km. Nice!
Ätit hemmagjord pizza, pluggat och är nu väääldigt trött. ;D
Även blivit medlem på Pinterest. Jag vet att det har funnits FOREVER men ja...
Så himla coola saker det finns där asså!
Kolla bara på det här övergivna hotellet i Colombia:
Detta stället hamnar definitivt på min Bucket List!!
Här hittar ni sidan med coola övergivna platser
 
Nu ska jag fortsätta scrolla igenom pinterest!
See ya




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?