Ett nytt kapitel
DATUM: 2015-08-19 | TID: 18:11:54 | KATEGORI: Allmänt

 
Jag lever lite i en bubbla för tillfället och har gjort det sedan i söndags då jag flyttade ner till Lund...
Jag har börjat gymnasiet på Katedralskolan och går Linguaprogrammet.
Det är väldigt roligt med ny miljö, nya människor och nya lektioner så jag är för det mesta i extas.
För er som undrar så bor jag inte själv här nere utan jag bor inneboende hos min mammas gamla kompis och kollega. Det fungerar jättebra och jag stormtrivs trots att allt är så nytt.
På fredag åker jag hem till Ängelholm för att samla mig och packa ner nya kläder till nästa vecka i Lund.
Det är alltså så här mitt liv kommer se ut i tre års tid?
I like it! ;)
 
Kram
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?