Lager 158... Skoja! 157 såklart!!! ;'D
DATUM: 2015-07-09 | TID: 16:47:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Shit vilken bra humor jag har alltså!
Ojojoj...
 
Vädret har vänt och nu känns det som att det aldrig varit sommar och att vi kanske inbillat oss allt sol och bad eftersom vi fortfarande verkar vara i ett regnigt februari... 
Men jag och päronen gjorde det bästa utav situationen och drog till Lager 156...nej 7 var det ju..
Förlåt! Jag är astråkig.
 
Det här fick jag i alla fall med mig hem:
(Modebloggs alert!!)
 
Några tröjor och ett par skitballa skor!
Ignorera mina otroligt läckra mjukisbyxor.. 
Mensvärk+dåligt väder=mysdag
 
Man skulle ju kunna tro att jag är värsta flowerpower tjejen på bilden ovan men faktum är att jag har ytterst få plagg med blommor på. Att jag här har på mig två blommiga plagg samtidigt är bara en slump (och fult). En slump.. Eller... ÖDET?!
 
Ha en bra dag vänner!
See ya<3



 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?