Veckan som gått
DATUM: 2015-07-19 | TID: 13:00:09 | KATEGORI: Allmänt

 
Den här veckan har varit jätterolig! Fast det har faktiskt alla mina sommarlovsveckor varit!
Den här sommaren har varit så himla bra, trots halvtråkigt väder...
 
Från måndag till torsdag var Jessica och hennes vän Clara här. Vi gjorde film, shoppade, fotograferade och åt glass. MYCKET glass.
 
En kväll cyklade vi ner till Havsbadskjollan och köpte pizza som vi åt på stranden medan solen gick ner. <3
Där satt vi och åt pizza och snackade om allt möjligt, livet. ;D Som taget ur en film.
 
 
 
 
 
Längtar tills jag får träffa dem igen. Att de bor i Nyköping, 60 mil härifrån, gör det svårt för oss att träffas regelbundet... Synd. <3
 
Imorgon börjar jag sommarjobba som städerska på friskis och svettis.. Money, money, money.
 
 
Fotograf: Jessica och Jag
Kamera: Jessicas Canon EOS 1000D och min Canone EOS 550D
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?