Favoritlåten just nu
DATUM: 2016-04-10 | TID: 20:35:35 | KATEGORI: Allmänt

 
Jag älskar musik och lyssnar på allt möjligt, hela tiden men jag har nästan alltid en favoritlåt som spelas på repeat i flera veckor innan en ny favvo dyker upp. 
Fast den senaste tiden har jag inte hittat en sådan låt som berör mig det där lilla extra. En låt som får mig att rysa och leende digga med i rytmen. Förrän nu.
I fredags fyllde Tove år så jag och Emilia åkte hem till henne för att fira. Vi hade för övrigt en jättemysig kväll och hittade då den här underbara låten.
"River" av Bishop
 
Albumomslaget är lite obehagligt men låten är så himla bra!
Man ska lyssna på den med hög volym och högtalare med bra bas. Då jävlar ryser man.
 
Den har gått på repeat i mina hörlurar, hemma i Ängelholm under helgen så golvet har skakat och hela tågresan tillbaka till Lund har jag njutit av denna fantastiska nya favvolåt.
Jag uppmanar alla att lyssna på den och hoppas att även andra gillar den! 
Vad har ni för favoritlåtar?
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?