Effektiv dag...
DATUM: 2016-03-22 | TID: 19:09:48 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag har jag varit ensam hemma, utan föräldrar, hund eller vänner.
Låter lite sorgligt men det var väldigt skönt!
Åt god frukost vid tv:n och pluggade en hel del matte. Fikat och kollat på ännu mer tv.
Närmare bestämt GOSSIP GIRL.
Är på femte säsongen tror jag och vill verkligen bli klar med det... Är lite uttråkad eftersom det är samma drama om och om igen men är fast besluten om att se klart hela skiten. XD
Min dag har absolut inte varit effektiv men imorgon blir det andra grejor!
Jag ska nämligen till Åhus med Tove och Emilia och först inom Kristianstad för en fika med Toves vänner.
Ska bli jätteroligt!
Nu ska jag se ännu ett avsnitt av Gossip Girl... Tagga!
Fotograf: Jessica
Kamera: Canon EOS 450D
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?