Story Time- Åhus edition
DATUM: 2016-03-30 | TID: 20:36:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Jag är tillbaka!
Hurra!
Eftersom det inte har hänt särskilt mycket den här veckan så tänkte jag leva kvar i minnena från påsklovet och visa lite bilder från mina tre dagar i Åhus under några dagar framöver.
Emilia, Tove och jag åkte i onsdags till Toves sommarhus i Åhus och hade några crazy roliga dagar tillsammans.
På torsdagmorgon åkte Tove på arbetsintervju så jag och Emilia hurtade till oss och gick ut på en strandpromenad. När vi ville vända hemåt bestämde vi oss för att gå upp i skogen eftersom det var tråkigt att gå samma väg tillbaka.
Vi gick vilse. Såklart.
Men när Tove äntligen hade tillgång till sin mobil igen så fick hon alla våra desperata meddelanden och guidade oss på rätt håll.
Vilse i Åhus. yay.
Det blev en hel del snygga bilder från promenaden som kommer ut i veckan, so stay tuned.
Men nu får ni endast dessa två mysiga bilder:
 
Te, Kaffe och varm choklad = Tove, Jag och Emilia. Personligheterna i en dryck.
 
 
Fotograf: Jag och Emilia
kamera: Min Canon EOS 550D
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?