Plötsligt var det sommar
DATUM: 2016-05-10 | TID: 21:13:46 | KATEGORI: Allmänt

 
Nästan sommar i alla fall.
Sedan sist jag skrev har vädret vänt och nu har vi näst intill fullskalig sommar här i Skåneland.
Inte illa måste jag säga!
Däremot lider jag av pollenallergin som kom på köpet men man får vara glad för det lilla. 
Skolan rullar på med prov, efter prov, efter redovisnining, efter föreläsning, efter prov. Så typ.
Ja nog är det mycket likt sommar ute men riktig sommar blir det inte förrän lovet kommer.
Nu sitter vi bara i dåligt ventilerade lokaler och plågas genom de sista pressande lektionerna och ska vara glada för att vi svettas lite mer än vanligt. Eftersom det är 25 grader. Ute. Det är där vi vill vara, inte inne. Men men, glad för det lilla som sagt. haha
Imorgon är det prov i franska hörförståelse, min absoluta favorit. NOT
Jag är inte alls bitter. ;)
Det är ju trots allt (nästan) sommar.
Bild från gårdagens promenad då jag gick halvt vilse och var fast på fel sida om ån. Heja lokalsinnet!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?