Tjena kexet
DATUM: 2016-09-25 | TID: 14:48:00 | KATEGORI: Allmänt

 
står du här och smular?
 
Det här med bloggandet är inte lätt men vi får njuta av de få inlägg jag faktiskt hinner med. 
I skolan börjar det dra ihop sig för prov i alldeles för många ämnen och som om inte det var jobbigt nog har jag åter igen blivit förkyld. Min förra förkylning var ganska mild men långvarig och när jag äntligen genomförde mitt första träningspass på över två veckor så blev jag sjuk igen. 
Jag har aldrig blivit sjuk så plötsligt som jag blev i torsdags. Jag mådde fint ena sekunden och i nästa knöt sig halsen, huvudet dunkade och jag kände febern stiga. Så himla märkligt. 
Åkte därför hem till Ängelholm på fredagen och har inte mått särsklit bra under hela helgen... Men nu är jag på bättringsvägen och förväntar mig stordåd inom både skola, fritid och projekt!
Ambitiöst.
 
Fast för tillfället är jag ganska trött och seg så jag ska nog sätta mig och måla om mina naglar. Äkta avkoppling <3
Just nu ser mina naglar ut såhär, från förra helgens vilda experiment:
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?